Ellen & Frida to day, <3 Hihi jag äger på engelska (HOSTHOST*)

HEjjs! Idag var ja med Ellen och Frida, dte var typ 100 år sen känns det som! På dan klippte vi oss och gissa vem frisören var? Jo de var stina (våran tränare) Haha,,På kvällen var vi bara ute och chilla lite ;D Imorgon ska jag typ packa för på torsdag far vi! Tjohoooo! gu så kul jag ba längtar! Fast det tråkiga e att jag inte kommer kunna skriva på bloggen så mkt då för vi tar nog inte med oss datorn...


Har e en annan version av hot or not, jag har döpt den till Emelie Gillar och emelie dissar!
JAG ÄLSKAR DIG<33

 I LOVE YOU
Jag kommer sakna Stampe gubben när jag e i fjöllen! Kolla bara finare kanin kan man leta efter <33
Apsolut Gillar!

I LIKE THIS
Wanna be twilihgt? Haha,, Jag har börjat läsa twilihgt! den är så sjukt galet bajs bra! jag älskar den även fast jag bara har läst lite grann men endå! Detta är ett MÅSTE om du är en bokmal! APSOLUTIIII Gillar!

Sweetiih!
Titta så söt! Emelie Gillar!

Men NEJ!
Men här derimo! URSH OCH FY jag vill bara dö när jag äter en sån här äcklig silvia kaka Emelie DISSSSSSSSSSAR! Känn dig så dissad din äckliga silvia kaka! MOHAHAHA!

ERROR
ÅÅ tänk vad drygt när man har varit ute hela dan också ska man gå in och sätta sig framför datorn och slappa, och då kommer denna bajs dumma skylt upp! DISS

ÅÅ! kolla så snygga! Emelie vill haaa! Alla färger e fina titta bara! vilka tycker ni e finast utav färgerna? Jag tycker om nästan alla! Ingen diss för er inte!

Haha, de här var ju riktigt kul att skriva om! måste göras om! Nu ska jag gå och sova, jag ska lägga mig tidigt idag för en gångs skull så Nattinatti sov så gått XD


Kommentarer
Postat av: Agnes

haJAG TAGGAR IMORN! :D:D:D:D:D

2009-04-15 @ 11:13:47
URL: http://agneess.webblogg.se/
Postat av: Fia

Haha våran snygga twilight bild ;D

"Så sjukt galet bajs bra" ?? HHAHAHHAH x''D



Jag tänkte väl fatta vad jag klickade på den där på krysset i den där rutan.... xP Trodde de var nå spec på datorn våran xD

De där va skojj måste du göra om ;D

2009-04-18 @ 23:03:40
URL: http://mesheandme.blogg.se/
Postat av: Alice

ljus gröna <3

2009-04-22 @ 08:45:29
URL: http://alicews.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0