Flummmmmmmmm

Tjohhejsssssssss! Idag har det varit FLUMIIIT! var med Fia och vi skulle egentligwn va med Johanna men det gick inte
 =( men vi såg hennes match iaf =) Tilde hade bakat muffins så vi fick smaka och de var gottigott! XD Sen flummade vi,, Fia försökte lära mig att uttala "dont you whis your girlfriend was hot like me" men det gick inte så bra så vi dampskrattade typ hela tiden det blev typ såhär  " doj you wis yår girlfriend as hot like me" och typ så så jaa, jag SKA träna! Hahaa


Blev inge mer idag för jag ska gå och se house byee

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv på:

(x) Kastat mig framför ett fordon

Va? närdå?

-

min kompis ramlade på e4an så jag sprang fram fast det kom en bil och drog undan henneö

2009-04-28 @ 21:17:54
Postat av: agnes

(förra inlägget var från mig)

2009-04-28 @ 21:18:18
URL: http://agneess.webblogg.se/
Postat av: Fia

HHAHAHHHAHH ja bäst du tränar emelie :P

2009-04-29 @ 18:50:51
URL: http://mesheandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0