GLAD PÅSK<3

Glad påsk på er! Äntligen så e det påsklov! Vi i min familj kunde inte vänta med att öppna påsk äggen så vi gjorde det idag istället för imorgon XD Tjockiisar XD Hann inte skriva om vem som vann vekcansblogg igår för jag var alldrig hemma igår för direkt efter skolan åkte jag till ida och Emma och hela vårann familj åt hos dom... så vi kom hem typ 11...

Nu är spänningen oooooooolidlig! vinnaren i veckans blogg ääääääääääääääär.....................
Fia! www.mesheandme.blogg.se  med 4 p Grattis fia!

2:qan ääär Kajsa med 3 poäng inte så långt ifrån va?
Och på delad 3:deje plats är såklart Agnes med hennes blogg och josefines och Amandas Blogg  och dom fick tyvär 0 p.

Varför måste alla åka iväg på påsk lovet? Jag ska visserligen också bort men inte förens på torsdag... Alla andra åker ju idag juee! ÅÅÅÅ jag längtar till fjällen!

Nu tänker jag avslöja vem det är på bilden i forumet lite längre ner..... Det är Edward i twilhigt! (robert Pattison) Haha kanske inte var så svårt att gissa...

Här e han =) så här ser bilden egentligen ut =) Han har lite läskiga ögon men jag gillar han endå XD 

Nu på morgonen var jag och mamma ute och sprang en liten sväng (STOLT) det var väll inte så super länge men endå...
Vad ska ni göra för nått nu i pååsk? kom hit och hjälp mig käka upp mitt godis vetja XD

ÅÅ

SÅÅ

GOTT!

ÅÅÅÅ! kolla så gott! nu ska jag läska er och äta lite från mitt goda påsk ägg XD 

                          


                                                                                                                                        Ha en super bra påsk! // Emss

Kommentarer
Postat av: Fia

IHHHHHH De eju jag <33 :D Tihi

Jubel jubel Lyckliga lilla jag ^^

2009-04-18 @ 22:56:48
URL: http://mesheandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0