Grejjs

Hallojs! idag gick jag på stan med Fia å Nathalie och köpte present åt elin... sen åt ida hos mig och när hom åkte så kom fia , maja och johanna förbi och vi träffade Ellen klara amel alexander mia och nåra fler... Haha =)

Här kommer min lilla ´"version" om hot or not alltså emelie dissar och emelie gillar XD


I like it ilke it ooooo i like it! <333



Jag e inte så bra på keyboard,, men det e SÅ SUPER KUL!


SKOLMAT :S URK PÅ BUUUURK! diss på dig leverpastej!


Vem gillar inte godi`??? gillar++++++


BLÄÄÄ! jag e ¨å sjukt less på falukorv så jag bara vill spy! vi äter typ det ooofta fråga fia så får ni höra, varje gång hon äter hos oss så får hon typ korv!  (hennes blogg e www.mesheandme.blogg.se )


HEjss hörsss!

Kommentarer
Postat av: Fia

Hihi sjooojj me emelie hissar å dissar ;D

Föresten var inte Amel där bara så du vet ;P

2009-04-27 @ 15:38:17
URL: http://mesheandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0