Hemma igen

Heejjs,, nu e jag hemma,, eller hemma och hemma, jag e hos farmor och faarfar, när vi VAR hemma så åkte vi direkt till dom och åt där också fick jag såva här Ojj mena sova orkaade ite sudda XD imorn e det skola nooooo! kit också.. det blir kanske liiiiiite pyttte liiite kul att träffa alla igen, för min dell har jagmest bara varit med röbäcks kompisarna och med agnes+  kusinerna haha... Jag tänker inte skriva nåt om fjällen idag, för jag har inte med mig bilderna hit och har inte ork just nu... men kommer imorn eller tisdag.. i think... 


BLÄÄ

Jage typ den enda i världs historien som inte sett sagan om ringen och alla dom filmerna va? jag skulle egentligen sett dom idag eller ja.. nu men jag pallade dom inte efter typ 50 minuter så jag gick hit istället XD jag e inte alls så förtjst i dom.. jag har försöktse dom typ 1000 ggr men jag har aldrig orkat. Mina fastrar derimot sitter där uppe och käkaar morötter och ska se alla filmerna med dom vad de nu heter! galet! de kommer typ sitta uppe hela natten XD

På samma gång
E det nån mer en jag som tycker gollum e söt och läskig på samma gång?
Han har sjukt söta ögon men huden och håret e lääskit! Hahaha  XD nu ska jag testa igen att se en bit av filmen sååå.. önska mig lycka till!? 

Kommentarer
Postat av: Agnes

se filmerna så kmr du inte tycka han är söt, hahaha



enligt mig den bästa filmserien som någonsin gjorts. helt sjukt bra,. älskar dom

2009-04-19 @ 21:19:06
URL: http://agneess.webblogg.se/
Postat av: Jossan

jag tycker bara att han ser äcklig ut!

2009-04-20 @ 16:48:38
Postat av: Fia

VÄLKOMMEN HEM EMELIE!!!! <33 :D



Njaa jag gillar dom inte så mycke e bara drygt å hänga me ... nee som Agnes säger kommer du INTE tycka han e så söt om du ser filmerna ;P

2009-04-20 @ 19:55:21
URL: http://mesheandme.blogg.se/
Postat av: Fia

Svar: RUMPEMELIE ;D <333

JAo de gjorde ja >.< tiihi-- :P

2009-04-20 @ 20:06:14
URL: http://mesheandme.blogg.se/
Postat av: emelie

Svar till Jossan: Haha, ja mäst äcklig men liiiite söt också :D

2009-04-20 @ 20:41:49
URL: http://ememsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0