Jahapp, då vare månda igen...

Tjoheej XD Idag har det inte hänt så mkt, skolan var som vanlig och vi spelade fotboll på rasterna. direkt efter skolan så for jag till farfar och åt kakooor =) ovh sen stjusade han hem mig ochtilde för hon var också där.. När jag kom hem gjorde jag läxan och sen vare spring träning =) det börjar faktiskt bli rätt så kul med springträning endå =)när jagg kom hem från den så badade jag och damsög hallen, köket, matrummet och källaren! nu känner jag mig duktiiig :] haha.. Tänkte prova nåt nytt idag... vad sägs om en liten mini fråge sport? här kommer den =)

Vad heter jag i andra namn?
1: Sofie
2: kristina marie
3: linnea
4: Anna teresia

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - --

Vad har jag haft för djur?
1: 1 katt, 2 kaniner och 1 häst
2: 1 kanin 2 katter och 1 häst
3: 1 katt 1 kanin och 1 hund
4: 2 hundar 1 katt och 2 kaniner

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Vad heter min syrra i andra namn?
1: olivia
2: rut
3: sofia
4: maria

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -  -

Vilken månad fyller jag år i?
1: Agusti
2: juni
3:december
4: oktober

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Hur många gånger har jag flyttat?
1: 2
2: 1
3:0
4: 3
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Och det var den sista frågan, vinnaren får ett helt innlägg som det bara står om den personens blogg och om man inte har en blogg så får man äran :D   Jag måste bara lägga in nå bilder =)


Ville bara meddela att stampe har fått en ny bur! en stor bur =)


Haha bara för att vi sprang förbi här på spring träningen idag XD haha  


orkade inte lägga in nå fler bilder så hejjs svejjs =) 

Kommentarer
Postat av: agnes

IKNOW; !

det äääägerrrrrrrrrr

2009-04-28 @ 15:02:58
URL: http://agneess.webblogg.se/
Postat av: agnes

kristina marie

1 kanin 2 katter och 1 häst

olivia

oktober

2

-

om jag och nån annan har alla rätt så blire den som var först? :D

2009-04-28 @ 15:04:55
URL: http://agneess.webblogg.se/
Postat av: Fia

Svar: HAHA nee de var han ej ;P

Yeee you rock!! ;)

SVar till frågesoprt:

3: Linnea

2:1kanin 2katter 1häst

2:rut

4:oktober

2:2ggr

2009-04-28 @ 15:30:56
URL: http://mesheandme.blogg.se/
Postat av: Jossan

1:kristina marie

2: 1 kanin 2 katter och 1 häst

3:olivia

4:october

5:1



Nu får vi se om jag har rätt!!

2009-04-30 @ 16:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0