Oops, tredje inlägget för idag =)

Hej, igen... Jag vet^^ jag skrev imorse också men jag vill bara hinna med och skriva vad jag har gjort idag + lite till...
Jag Mamma Pappa och Tilde för till bräntis med Camilla, Nicke Nora och Nils

Snowboar<3

MYSIT
Det var faktiskt rätt så kul att åka snowboard och Nora och Nills är så söta!

<--- Tilde Nora--->
SÖTAA!


MUMSII


GOTT
Jag for såklart inte utan mitt godis XD ÅÅ vad gott det e med nappar!


Haha
Efter bräntis for vi och handla mat och sen kom Nicke Camilla Nora och Nills på middag hos oss


IIIIIH
Nora och Tilde lekte docktor XD


SÅ SÖT!
Och har e lille Nills! SÅ SJUKT SÖT! Han kan typ dessutom gå ner i spagat, och e typ super vig även fast han bara är typ 8 månader gammal...

Jaa, de var lite bilder från idag så nu ska jag starta en liten tävling för dom som vill, den går ut på att antingen ta ett fint påsk kort eller måla ett på paint eller nåt (man får inte ta från internett) och så lägger man ut den bilden på sin blogg och under bilden sk det så: Påsken e bäst ingen protest! Haha, vilken sjuk tävling XD men jag ville komma pånån rolig påsk tävling  XD

Kommentarer
Postat av: Elin<3

Kul dag!

Ha en SUPER B. påsk

Krampådejj

2009-04-11 @ 13:50:16
URL: http://norrlanningarna.blogg.se/
Postat av: Agnes

svar: i SVT:s studio var vi : )

2009-04-11 @ 16:02:22
URL: http://agneess.webblogg.se/
Postat av: Anonym

sv: de är hos min moster vid piteå typ :)

2009-04-12 @ 15:38:52
Postat av: agnes

(förra var från mig)

2009-04-12 @ 15:39:14
URL: http://agneess.webblogg.se/
Postat av: Ida B

Tjena jag visste inte att du åkte snowbord =) om det är du :):):):) vi ses i skolan någon gång när lovet är slut :(

2009-04-12 @ 20:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0