Sillis today,,,.

Hei, Idag var det att stiga upp tiiiiidigt, vi skulle till sillviken och pimpla med Ida och Emma fast Emma kunde inte följa med. Vi fick inga fiskar så vi följde med Morfar och tog upp nät istället, då fick vi derimot 5 gurk fiskar, 1 lake å 1 aborre. Nu har Ida åkte hem för att hon måste packa för imorgon åker de till kittelfjäll men vi ska sova här och imorgon kommer kusinerna (max och tim) hit också. Jag har lärt enja vacker tass! yeeeh!

<3 Bild 1

<33bild 2

Hhihi bild 3

ÅÅ! kolla så skönt det ser ut på bild 1! ta mig diiit! Tänk att bara få slänga sig från trädet ner i havet!
Och kolla bara på bild 2 med den läckra jordgubben, tänk att hitta en sån i sitt jordgubbsland haha nu blev jag sugen!
Och sist men inte minst är det ju gräs skorna! Kolla dom e ju ba för smarta! Tänk om det e iskallt mitt i vintern och om man länkar efter sommarn då kan man ta på sig dom har och bara blunda och låtsas att det e sommar Haha, sånna skulle man haft! 

 



                                                                                         Puss Puss och hej leverpastej =S ursh! jag hatar leverpastej,, men endå XD

Kommentarer
Postat av: agnes

hahaha, den var inte särskillt bra, gjorde den på en halvtimme eller nått ;D

2009-04-13 @ 12:06:50
URL: http://agneess.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0