SPEC-SKIT!

Alltså, är det nån annan en jag som har märkt att alla mina inlägg har blivit med stora bokstäver? Det e helt dampit!Jag blir skit súr! om det också e så där med stora bokstäver på min blogg på eran dator så säg till! jag stör mig på det skit mkt! och det sjuka är att när jag sparar inlägget så är det småa men när det kommer ut på bloggen e det stora! GAAH jag dör! aja nu ska jag inte bara sitta och klaga... 

VEMMM?

Kan ni gissa vem det e som gömmer sig bakom alla smilysar?

Nu sitter Tilde och gnäller på mig för hon vill spela bolibompa spelet på datorn så, det blir nog inte så långt inlägg idah, men jag kanske skriver ett till ikväll men förmodligen intel... men lite till ska jag väll iaf skriva :D 

AAAAAA! tTilde höll på att skrämma ihjäl mig hon satte på micken till keyboarden och SKREK HEJA BAMSEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! jag höll på att kissa på mig XD Jag har fått en ny singstar skiva alltså singstar ledgends, det finns kanske nte så många bra låtar men endå... en utav låtarna e helt SJUK den hetar pussycat ni måste höra på den den suger men e helt sjuk!  http://www.youtube.com/watch?v=VBdSqk78nHw


                                                                                                                    Måste sluta nu innan Tilde DÖÖR hejrå// emeliiiiiiiiie


Kommentarer
Postat av: ^jossan

jag tror att det är Edward från twilight^^

2009-04-07 @ 18:12:35
Postat av: Fia

De e han från Twilight <33 :D

Han e sööööt <33 :D

2009-04-07 @ 21:24:48
URL: http://mesheandme.blogg.se/
Postat av: Fia

Svar: nee... :( de e familjens kamera xP

2009-04-07 @ 21:39:02
URL: http://mesheandme.blogg.se/
Postat av: Elin:)

Rösta på dagens VS på våran blogg..



Tack på förhand!

2009-04-08 @ 20:11:43
URL: http://norrlanningarna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Edward kanske... vem kunde ha anat det??? ;)

2009-04-09 @ 14:16:26
Postat av: Matilda

Edward kanske... Vem kunde ha anat det??? ;)

2009-04-09 @ 14:17:29
Postat av: Matilda

Edward kanske... Vem kunde ha anat det??? ;)

2009-04-09 @ 14:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0