SPRINGTRÄNING
Tja, Idag äre spring träning! det e galet jobbit men jag får försöka klara mig XD Idag har det inte hänt så mkt häller... Det börjar närma sig slutet på veckans blogg (torsdag räknas alla rösterna) så rösta på! Tänkte bara passa på att starta en ny liten "tävling" bara för att det e så sjukt kul! Den som kan hitta på det bästa namnet till denna lilla figur får reklam på sin blogg här..

HAHA Här e Hmm eeh ja vad det nu e... skriv bara på med namn ni får komma med mÅÅÅNga förslag!
Igår var jag med Fia och Elin fast Elin kunde inte vara mde oss så länge men iaf... Fia och jag har VÄRLDENS bästa humor!

Fia: Vi går och hämtar en cola i källaren, jag e as törstig!
Emelie: aa, jag med!
Fia: AAA, här e den!
Emelie: Nii har en läskig källare!
Fia: aa, kanske för att läsken e såååå läskig!
Båda: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

Nån som håller med mig, att vi har bra humor! Jag tror att jag inte ska skriva så mkt text på bloggen för att då kanske alla tröttnar och inte orkar läsa så vad tycker ni?
ATt jag ska ha mkt text och lite bilder?
Att jag ska ha mkt bilder lite text
mkt text och mkt bilder
eller att jag ska Variera lite
Eller det e bra nu..

SKIIT

BAJS
SKIT! nu e snön tilbaks! när det entligen har börjat tina och bli vår, vad händer då? Jo det börjar snö igen! Alltså så typiskt! det e galet sjukt piss bajsigt!

Kommentarer
Postat av: agnes

variera:)

2009-04-06 @ 17:07:45
URL: http://agneess.webblogg.se/
Postat av: Fia

Svar: HAHHA ;D bästaste humorn!! <33 :D



Gubben heter Molgan ;)

2009-04-07 @ 21:23:44
URL: http://mesheandme.blogg.se/
Postat av: emelie

Svar till alla: okeej eftersom att ingen annan en Fia kom på ett namn åt gubben så får han heta Molgan och Fia vinner alltså!

2009-04-10 @ 11:03:24
URL: http://ememsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0