Tillbaks till fjällen =)

Nu ska jag skriva om fjällen och jag kan lova att det kommer måååånga bilder =) Vi for som sagt på torsdag och bil resan gick bra efter att jag tagit åk sjuke tuggummi, de smaka r rätt så gott faktiskt =) Vi köpte lite godis också. sen på fredan så åkte vi slalom halva dan och snowboard resten och samanlagt åkte vi typ 7 timmar XD kulkul! Lördagen såg ut ungefär samma glömde skriva att vi köpte godis både fredag och lördag också Haha... och söndag åkte vi hem....
Jag lägger ut bilderna dag efter dag om ni fattar vad jag menar...
Torsdag:







Fredag:








Lördag:










Jaa
, de var alla bilderna,, ÅÅh jag längtar tillbaks! Måste göras om Agnes!
Vi såg också 2 jätte bra filmer! en minns jag inte vad den heter och den andra heter milijon hundred dollar baby, den var skitbra den handlade om en tjej som började boxas hos en jätte duktig tränare och hon blir super duktig och varje match hon spelar så får hon knock out typ direkt den e jätte spännande det e bara det att jag har världens kortaste minne och suger på att förklara så den låter inte så bra men den e det! Jag har värkligen ett kort minne jag minns inbte ens vad huvud personerna hette! helt sjukt! jag måste ha nåt fel i hjärnan så att typ hjärnan sitter och raderar allt jag har sett och gjort efter nån dag Haha XD Nu ska jag lata mig framför Tvn så Hare bäst pussar  kramar // eeeeeeems

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heeej, när ni var i Hemavan så bodde ni typ i samma hus som vi gjorde :D hejdå

2009-04-20 @ 21:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0