Tjollahopp :D

Tjollahopp! Idag var jag på "bockarna bruse fest" på tildes dagis, dom hade gjort en skugg teater som var rätt cool och en häftig tårta som såg ut som trollbron i bockarna brse och på kanterna av ron var bockarna på väg till engen som var en grön tårta på andra sidan bron! skit5 coolt! Vi var på godis huset efteråt och det var som vanligt kul at köoa godis :)

Jag har en låt på hjärnan, alltså låten Gud knows med Mando diao :) dom e rätt så bra tycker jag och det e Agnes som har lärt mig gilla dom för hon e typ galen i dom! här e texten till den:


Well I turned left just like you told me to
I get excited by the moves you do
I'm on a mission and I'm gonna get away
Well I saw her standing all colored in red
I felt the blues just by the things she said
I want my mission so I can escape today

(refrain)
God knows - I ain't sleeping but I want my line
God knows - I ain't happy so I want it bad tonight
Oh brother can you help me out
God knows - I've got nothing so accept my time
God knows - it ain't easy to behave in this spotlight
Oh brother can you help me out
brother can you help me out
Oh brother can you help me out

Well I turned the page from number three to four
You had nothing on you by my bedroomdoor
You had your mission now I'm gonna get away
Oh this is over and our souls are saved
When I am buried when I've got my own cave
I've done my mission so I won't be here today

(refrain)

I turned right just like I thought you would
Oh, I got excited like you said I would
I'm on a mission and I'm getting blown away
Well I saw her standing all colored in red
I felt the blues just by the things she said
I want my mission so I can escape today

(refrain)

Yeah Yeah Yeah Yeah...
All right ....

Mando

Sök på den på youtube så får ni höra :) http://www.youtube.com/results?search_type=&search_query=gud+knows+mando+diao&aq=f ....



Glöm inte att rösta på Fias veckans blogg! på www.mesheandme.blogg.se och då MÅSTE ni rösta på mig för då blir jag SUPER glad! Nu ska jag gå ner och käka mera godis så hejrå :)


Kommentarer
Postat av: Fia

Svar: Jao att de e!!!! :D Kul att du tycker de me ;)

2009-04-04 @ 14:28:07
URL: http://mesheandme.blogg.se/
Postat av: agnes

dom är bäst! :) + paolo nutini och the kooks :D

2009-04-04 @ 15:59:40
URL: http://agneess.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0