Bilder =)

Idag tänker jag nog inte skriva vad jag gjort eftersom att jag inte har gjort nåt förutom att cyckla till stan med
Mamma,, alla kompisar var borta eller i sundsvall (eftersom att typ 1000 handbollslag är med i sundsvalls cupen och att många av mina kompisar spelar handboll) Så jag tänkte väll skriva lite olika idag =)

tänkte börja med att skriva om hemsidan www.karaokepary.com  det e en hemsida där man kan sjunga singstar och det finns mass vist med kända låtar för alla olika smaker som tex: Hot and cold, bring me to the life, beautiful, i will always love you och i love rockn roll + mååånga fler man kan sjunga med eller utan data mick fast det e såklart roligast att sjunga med för då får man poäng...

Sen så tänkte jag skriva om kläder,, galna och fula kläder bara för att det e så kul att lägga in bilder :)

Inte så fint!
Det här e väll kanske inte så fint.. det ser mer ut som att ett litet barn har försökt sy en regn kappa XD


Inte så fin den häller!
Den här tycker jag inte häller var fin fast det e väll mest för att jag hatar knall orange på kläder..


Den här derimot
Men den här derimot tycker jag var rätt häftig, jag gillar det lilla svängiga  Haha vet inte ricktigt hur jag ska förklara så jag skrev svängiga XD


Den här var inte så dum häller enkelt men häftigt...

Och sist men inte minnst tänkte jag lägga in några bilder som ni får komenter om vilken ni tycker är finast =)

Saknar  Bild 1:
Jag saknar facktiskt att bo i stöcksjö men jag gillar ju så klart att bo i röbäck jätte mkt också =) Jag tycker om den här bilden jag vet inte varför men jag gör vbara det =)

SKOLAnBild 2:
Valde den här bilden, den e i skogen vid skolan, jag tog den när jag var på en promenad med Enja i oktober.

Bild 3
Tycker den här e lite häftig, det e 2 regn droppar vid ica lekparken som jag och Hanna tog :)


BlommaBild 4
Tog den här samma dag som bild nr 3 på Hannas gård.

MystisktBild 5
När jag var med Hanna en annan gång gick vi ut med Keno och då hittade vi de här mystiska vita bären.

ISSSBild 6
Fotografen till den här bilden e inte jag utan det e Matilda, vi hittade isbiten på skolan och då hade jagmed mig kameran och då sa Matilda
- ta kort på den när du håller i den...

Det var allt för idag så glöm inte att rösta på veckans blogg lite längre ner i min blogg!


Kommentarer
Postat av: Fia

Tycker nog 1:an 5:an eller 3:an :D

2009-04-06 @ 15:20:14
URL: http://mesheandme.blogg.se/
Postat av: Jossan

Jag röstar på bild 1.

2009-04-07 @ 14:53:18
Postat av: emelie

Svar till Jossan: Okej, tack :)

2009-04-07 @ 15:44:00
URL: http://ememsblogg.blogg.se/
Postat av: emelie

Svar till Jossan: Okej, tack :)

2009-04-07 @ 15:44:03
URL: http://ememsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0