Hårspännen, Fotboll och remmar ♥

Hallojj bloggen(=

Nolia idag med Johanna,Fia,Nathalie och Alicia,, jag köpte 2 röda hårspännen med vita prickar på av 2 söta kineser :] åsså köpte jag godis remmar super gott, sur melon och sur frukt remm var smakerna,, jag lyckades också ställa till med enpinsam grejj också ,, somvanligt Dåee,, höhö.  men orkar inte berätta just nu...

FÖRSTA TRÄNINGEN IDAG  på typ 3 veckor! har saknat fötbollen så sjukt galet mkt! skönt att den e tillbaks =) 
ikv ska jag bara va hemma och se nån film som mamma hyrde, :Mammut,, vet inte vad den handlar om me men ..


jag ska typ göra en ny header,, igen,,, jagvet, jag byter typ hela tiden men jag blir aldrig nöjd... så ska göra en ny, ni kan få rösta fram en om jag lägger ut olika förslag =) höhö har sett många bloggar som gjort så så tänkte att det skulle va kul å  testa =)


Men ska dra nu,,




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0