SkOLAANNNN

Hej!

FöRSTA DAN I SKOLAN! OMG!  det var helt okej, men sommarlovet borde va lääääängrae!!! vi ficck mest sitta och lyssna på när våra lärarepratade... vi slutatde vid 14.00 och började 08.10...

när böärjade-slutade ni? :D 

schemat var okej också och lärarna värkar bra.. Men jsg kommer aldrig glömma Bäst klassen från stöcksjö! jag får  magsår när jag tänker att jag kanske aldrig mer får träffa nårta av er!

♥Matilda,Aron,Adam.s,Josefine,Alex,Elias,Adam.h,Henrik,Mathias,Marcus♥

det e ingen speciell ordning!  och jag kommer ju såklart sakna mina kära 5:or (nu 6:or) och De som började på Prolympia...   ÄLSKAR ER ALLIHOPAAA höhöh jag får ju damp av saknad till er!  :]


ska gå och keta rätt på en bok till skolan tills imorn SEEU :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0