Sola,BADA,ute och grilla =)

Tjohej-!

Sitter och tuggarPolkaGris,, =) IDAG HAR JAG (ojj caps) :] gjort preics som det står på rubriken: solat badat och grillat,, + vi tog en sväng till klyvá och sen träning <33

Asså jag har tänkt på en sak... jag kanske ska byta namn på min blogg,, far alla inlägg och så bort då? och heder och bakrund och.. ja allt bort då????? undrar bara vad tkr ni?



Isånnafall så ska jag nog heta nått av det här:

OktoberBarnet.blogg.se

Måndagsbarnet.webblogg.se¨

Emeliies.webblogg.se?/blogg.se?

SommarFlickaan.blogg.se

-----
lite konstiganamn men,, tkte de var lite roliga =)

Men Har ni några förslag?

Fast jag e ju inte säker på om jag ska byta men...





tIPssss!


En special Mugg för te!!! jätte smart! så slipper man sitta och hålla i  det lilla snö´ret på tegrejjen så att den inte ska falla i!


Läskigt draperi! men lite coolt! jag skulle nog inte våga ducha i en duch med ett sånt draperi!!


Så söt! det e en litengris ficklampa! jag ÄLSKAR grisar! dete ett inbyggt batteri och om batteriet tar slut så finns det en liten inbyggd spak i grisen som man kan veva på så funkar den endå!   SKIT COOL jag vill ha!


Det här e en speciell jobbMugg! om det a,lltid e nån på jobbet som tar din mugg så skaff dig en sån här (PLUGMUGG!) när du druckit klart så behöver du bara dra ut den lilla proppen på muggen och stoppa den i fickan!

allt det här gå att beställa här!




Kommentarer
Postat av: Elin

NEJ BYT INTE MNAMN!

2009-08-07 @ 10:15:14
URL: http://treplusett.blogg.se/
Postat av: Fia

Hahha vi har en sån där ficklampsgris x'D <33



Tycker du ska ha namnet men dom andra namnem va lite kuliga <3 ^^

2009-08-08 @ 15:37:16
URL: http://mesheandme.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha, Vilka coola saker 8D Skulle inte heller vilja dusha med ett sådant draperi o_o Skulle inte kunna sova efter det då oo Vill också ha en sådan mugg (: Så grym! Ingen skulle sno den då typ xD O tekoppen var inte illa, gillade färgen på den också (:

2009-09-11 @ 15:44:35
URL: http://umeflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0