Emems Jul Pyssel :D

Hejhej<33

Idag hare varit en SLÖÖ-DAAG! Jag har typ bakat pepparkakor och vips så vart klockan 10 i 1! Shit !! jag sitter fortf. i pyjamas :) höhö




här e lite "mobbade pepparkakor" som vi gjorde XD

Enstooor pepparkaka<3


typ en ren? ;)

Ööh? och det här är? X)

Och den här e ju snyggast ;) jag tkr den var rätt söt :D


Ingen jul uten det här:


Glögg,Pepparkakor,Russin och Lussebullar<3 FOREVAAH <33 :]


nått annat som e gott är knäck! :



Mumsiigt! å lätt att göra,, recept finns här! :D

Mamma jag å tilde har också plockat "en ris" och satt på en bricka, det e å också väldigt "juligt" :D

så här alltså :D




Nu skajag gå å klä påmej;)


PUSS`N


Kommentarer
Postat av: Anonym

fina peppar kakor :Phaha

2009-12-06 @ 14:05:32
URL: http://duggin.blogg.se/
Postat av: Emmmaaaa

Ahh! Nu blev jag ju sugen på pepparkakor! Vad fina dom blev xD

2009-12-07 @ 15:24:43
URL: http://wredesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0