I was`nt jeluse befor we met, now every woman i see its a potatial freet

Tjooosan ;D

Hämtade tilde idag på förskolan,, och hennes stövlar var DYNG BLÖTA, så jag fick bära henne´+ 2 väck or HELA VÄGEN HEM! ;`) jag-e-starkkk XD

nu äre ba chilla vid datorn och
träning ikv :D naajsiigt ;)

Mamma vet inte vad hon ska köpa till mej så hon bad mej lägga ut min önskelista på bloggen,, här kommer den! :D


Hihihi,, söööt! det är "gör din egen voodo katt" från Blue box


Eftersom jag älskar annanas vill jag ha en sån här! (och annans såklart (; )
från teknick magasinet

Handkräm!" jag älskra det man blir så len och det lukra skit gott!

från blue box :D



Söt! kul med lite färg också ;D

Gina tricot

Grå e också fin!





                            





 Vanligt linne ;) alltid bra åha! X)
 
  Gina tricot

 
 

 Vanliga svarta mjukisbyxor (storaaa) :]

intersport? :O


Munktröjjaaah! det finns ju finare än den här men hittar ingen annan just nu :)

H&M

och nu sist kommer:



en jätte söt vodo!!








Kommentarer
Postat av: MATHILDA

Sv: Okej :) Har du haft en bra tisdag då? :)

2009-12-08 @ 20:46:32
URL: http://mathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0