This fantasie, is blame to see, how we feel it, you and me.

Shuuue:)

 

har hämtat tilde på förskola  så jag sitteri badrummet med datorn, medans tilde badar :Dhaha:)

JNån som såg julkalendern idag? (AA)
vad tkte ni om den?

den var ganska "barnslig" men lite rolig och mysig också,, julkalendern är ju som en mysig tradition :)

 

Nån som kan nått bra jul klappstips till mej? :) 

jag har faktiskt inte köpt en endaste julklapp! :O hahah så det blir å handla järnet nu de sista veckorna!! :)

 

ÅÅ jag längtar tills julgranen kommer! de e så fina!


Vilken e finast? :)


jag tycker rosa var skit cool, men grön passar nog bäst :)



PUSS`N

 

 


Kommentarer
Postat av: Hanna

har du sett julkalendern på apb då fick man 10 kr ídag:)

2009-12-01 @ 15:56:40
URL: http://glissgloss.blogg.se/
Postat av: Fia

Sv: Hehe japp erkänner de ^^



Bra :)

2009-12-01 @ 17:42:51
URL: http://mesheandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0