<3

Halloj! sitter här och spelar Rebubbled medans jag väntar på maten, jag e super hungrig!  Skolan har varit rätt okej, först hade vi språk och vi fick måla massa och träna på hörförståelse sen hade vi teknikspanarna som var rätt så tråkigt men vi slapp iaf matten :) P¨å lunchen var det bajs-äckliga fiskbullar eller en äcklig fiskgratteng med skinká i sen vare bild+ghost hunter och sen drama :) när jag kom hem så var det tänkt att jag skulle åka på stan med Fia Nathalie och elin och johanna men det blev inget, inte för mig iaf :( så nu ska jag väll bara vara hemma och slappa tror jag... 

 
Tack Nathalie och Fia :*

Kommentarer
Postat av: FiaÄrBäst ;D YEE

VSG VSG xD

Kan inte jag va med diiig nu ??

2009-02-26 @ 18:40:15
URL: http://mesheandme.blogg.se/
Postat av: natta

vilka jättesnygga bilder på dig emelie!!!

=D

2009-02-27 @ 17:48:01
Postat av: Anonym

Hejj du är as söt på dom bilderna :)

2009-02-27 @ 18:06:33
Postat av: Anonym

<HAHA ofte ni oxå ser på ghost hunter i skolan, de gör vi me mobbat

2009-03-02 @ 10:50:23
Postat av: HANNA ÄR BÄTTRE ÄN BÄST

HAHA ofte ni oxå ser på ghost hunter i skolan, de gör vi me mobbat

2009-03-02 @ 10:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0