Godisdag<3

Hejs! Idag e det äntligen fredag! Gud vad skönt! just nu sitter jag och har ont i magen för att jag har proppat i mig en massa glass och godis och sånt. Ska kanske va med Fia och Nathalie får se... Mamma, Pappa och Tilde sitter framför TV´N och ser på lets dance det e SUPER TRÅKIGT, så jag sitter här och damp skriver XD Imorgon ska jag på badhuset och på kvällen ska Fia komma för att vi ska passa Tilde (mamma och pappa ska vara borta) och det betyder att jag och Fia får äta MASSA godiiiS :) gott! Vad ska jag skriva mer? Hmmmmmmm.... Har fått väcko peng idah XD nämen skojja, Kan inte snön bara fara och flyga?! för asså hallååå julen är över alltså ska snön förvinna den med men det kommer juh bara mer och mer :/ jag tycker sommarn kan komma NUUUUUUU och vara lite extra lång! eller hur!? Men ska typ gå nu skriver mera nån annan dag....

Kommentarer
Postat av: C

vilka fina bilder på dig, på startsidan alltså.

2009-02-10 @ 16:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0