Hoppsan,..

Har inte skrivit på ett tag men här kommer iaf lite vad jag gjort den senaste veckan! I fredas så var jag med Agnes på kvällen, det var kul vi hade inte träffats på ett tag... I lördas så var först jag Mamma, Pappa och Tilde på en liten utflyckt i gropen, vi grillade korv och varma mackor och åt kexchoklad :] mysigtmysigt, men iaf sen när vi kom hem så pyssla jag lite och så... på kvällen kom Mormor och Morfar dom skulle sova här så vi såg på en film (Bruce den allsmäktige) den var väl så där. På söndan så var jag först ute och sen var jag med Ellen vi typ pysslade och var ute i nån snökojja och typ sånt :D det var ingen handbolls träning för den blev inställd :( Idag har det varit skola:/ Det var bara jag och Josefine då för Matilda Har fått magsjuka :( stackars Tildis! Nu har jag typ varit på fotbollsträning och efter det har jag tonat håret det blev typ nötbrunt :) kanske lägger in nån bild vi får se men om det inte blir nån så lägger jag säkert in nåt på http://emeliie0.bilddagboken.se/p/guestbook.html ni kan juh gå och kika XD aja hejråå :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0