Lördag+Söndag

Idag har jag varit och badat i storsjöhallen :) vi for tiiidigt för mammas kompis, Madde hade hyrt det mellan 9 och 11. när vi skulle åka hem så stannade vi först på stadium och sen gick Pappa och tilde och handlade mat medans jag och Mamma gick till HM och där såg jag en superduper fin tröja som jag vill haaaaaaaaaa!
iaf när jag kom hem var jag med Frida vi var mest i källaren och sjöng singstar och spelade gitar hero... på kvällen kom Fia och Elin förbi, vi hade superkul! Vi spelade skissa och gissa och jadu gissa hur kul man kan ha med ett läppstift...
      Hahaha..
                                

På söndan hade vi handbollscup.. vi förlorade alla 3 matcher :/ men men... när jag kom hem var mamma och Tilde hos Farmor och Farfar och det visste inte jag och Pappa och vi hade ingen nyckel till huset och fick inte tag på Mamma så vi ringde runt till typ halva Umeå men hittade dom inte så vi for till Elofssonhallen och där var Elin för hennes Mamma var halvvärddär :) tillslut fick vi tag i Mamma, så hon kom och låste uppåt oss! TUR ;) PÅ kvällen kom Elin Fia och Nathalie till mig vi hade singstar turne och Elin och  Nathalie tog med sig sina singstar skivor så vi sjöng i typ 3 timmar XD
     
Nathalie                          Fia                                Elin      


                                                                                                                                                     Ha det super// Emelieeeeee*


Kommentarer
Postat av: Fiia

HAAHHAH!! :D

Komentar till bild nr:

1 Cool ;D

2 Seeet :P

3 ............weard....

4 NATHALIE ^^

5 Kunnde du inte ta en någåt bättre bild,,jag skämms xP

6 YEEEE

Vi e ju bara bäst!!! <3

2009-02-23 @ 21:07:45
URL: http://mesheandme.blogg.se/
Postat av: Fiia

:D fick du min andra komentar ... eller har den inte kommit??

2009-02-23 @ 21:14:29
URL: http://mesheandme.blogg.se/
Postat av: jannice

härlig blogg =) läs om min dag. o lägg gärna till mig på bloglovin. så gör jag detsamma med dig :) kram.

2009-02-24 @ 16:52:10
URL: http://jjappe.blogg.se/
Postat av: Fiia

HAHAH!! Jo du :D

Alla gillar 4:an --- :P

2009-02-25 @ 18:04:45
URL: http://mesheandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0