Bloggen,Kex och Apberget

Hej nu har jag ätit kex bricka fast nu har jag kommit på att det faktiskt heter ostochkex,, tror jag X`)  ska borst tänderna snart och läsa en av världens bästa bok!



NÄR JAG HÖR DIN RÖST! <3
värkligen bäst och om jag kunde drömma är också helt underbar!  (alltså 1:an på denna bok) =)



LÄS DEN! om du inte redan har gjort det förstås, då kan du ju läsa den 1 gång till! =D

och ett annat tips är 5 kyssar och en fest, den e inget speciellt men lätt lääst och skön att läsa om man inte orkar konsentrera sig!

lite konstig fram sida men men...

=)




Kommentarer
Postat av: hanna

hejhej vad har du för mobuilnr?

alla mina kontakter är bortaa D;

2009-07-30 @ 16:44:45
URL: http://glissgloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0