kaninerna<333

EXTRAEXTRA!!!
kanin ungarna har kiommit, eller det var ju nåra dagar sen men har glömmt att skriva det på bloggen, men idag har jag sett dom, de var så söta, det var 2 ungar, men vi vet inte än vilket kön de är för de måste bli lite äldre först.. ena e kolsvart och den andra e fläckig..





söta va? :) DE E TYP DET SÖTASTE JAG SETT PÅ 4 BEN!!!!! Men vi ska hitta på nå namn åt dom, det ska vara ett tema, så har ni något förslag på namn och tema så skriv! Vi har väldigt svårt att komma på!

Här e deras stolta mammaHUMLAN:


Och här e deras stolta pappaStAMPE:


Ganska söta de också! :]


Men nus ka jag krypa ner i sängen med NÄR JAG HÖR DIN RÖST! som jag har fgått låna av emma som jag var hos tidigare idag, och nu e milan slut ;( jag kommer sakna alla och ERMANO ;( böhöö ;( men nu sk jag dra som  sagt


Kommentarer
Postat av: Hanna

aaaaaawwwiii ! , gud så söööta! : D

måste va med dej nån daag ! hahahaha !

2009-07-11 @ 11:05:33
URL: http://glissgloss.blogg.se/
Postat av: Elin:)

NEJ!!!! GUUUUUUUUUU VAD SÖTA! MÅSTE FÅ TRÄFFA DOM!<3

2009-07-22 @ 11:32:21
URL: http://treplusett.blogg.se/
Postat av: Betty

Så himmla fin blogg du har. Så himmla söta ungar ska du ha en av dom eller??

2009-08-12 @ 00:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0