Presenter,tårtor och moppar

Hääisan =) inlägget igår blev kort men tilde fyllde iaf 4 år då! hon fick typ massa bamse grejjer och en trollerilåda + öite mer hon var JÄTTTE duktig på att trolla! X`) haha,, sen kom agnes ed sin moppe! (som sagt) as kul att åka! fick stanna där rätt länge på kvällen jag åt midda där också och typ vid 1 tiden sjutsade hon nem mig på moppen =) Och innan det vid ttyp 12 tiden gick vien promenad och typ sjöng och flumma vi väkte säkert hela stöcksjö XD

   
Älskad-Agnes! =)

Och idag var det sörmjöle med mamma pappa och tilde ingen ville/kunde joina mig =(  men det var kul endå senjohanna och nathalie kul vi bakade och var ute,,

imorn ska fia jag jojo och nathalie fara och bada i stöcksjö hoppas nån från klassen kommer dit och joinar oss! =)



  PUSShEJ <33 SKa äta kex bricka eller vad fn det heter :] <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0