"Prutt"

Hej! Sillis idag dåe som  ni redan vet men..igår såg vi på kingKong,, den var bra =9 innan det så var vi på den traditonnella^^ stugfeten i kalsborg, där fick man GLAASS OCH GODIS :P höhö,, Idag vare mest chilla och så MEN DET HEMSKASTE är att jag skulle bada med tilde (eller stå bredvid n'är tilde badade) och när jag skulle gå upp på bryggan så tappade jag kameran i vattnet! ;( ;( JAG AVLIDER!!! den e trasiiiiiig ;( BÖHÖÖÖ, men som tur var så fick jag låna mormor och morfars ett tag =)  Den e iaf bättre än min =) den har typ 6 mpx..

CPPPPPPPPPPPPPPP! den här jävla* bajs datorn kan inte ladd upp nå bilder SÅ PRUTT PÅ DIG DUMDATOR!"!!!

Föörlåt för mitt lilla damp ryck* :]

BAJS* ni får se dom sen.. när jag e hemma så laddar jag upp dom =)


Men hejdå på er<33 Och förresten på onsdag kommer jag hem från holmön (åker imorn) och på freda till sönda ska jag till sundsvall med jossan! LÄNGTAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!

kan inte ladda upp den där puss och kram bilden som jag alltid har så jag skriver istället :


________________________________
I                                                                          I                 
I                Puss och kram                             I               
I                SkumBanan                                   I
I                                                                          I              
I                                                                          I
I                  //Emelie                                         I
I________________________________I





Kommentarer
Postat av: Fia

Sv: Höhö jaoo en massa ;)

Skrver bara nåra :p

*Titti

*Korven

*Lillemor

*Gert

*Håkan

*Olof

*Bruno

*Örjan

*Kjell



Heheh dom flesta suger men jag tycker dom e gulliga ändåå ^^



Men älsk älsk på dig!! <3

2009-07-13 @ 21:57:52
URL: http://mesheandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0