AJ!

Hejj,, idag har det inte hänt nått speciellt..Eller jo förästen! jag ramla och börja blöda så jag fick åka på akuten men jag behövde iaf inte sy =) men det gjorde j*vligt ont!! imoprn e det stads vandring på skolan och det innebär att man ska få en karta med typ frågor på om stan och så ska man gå till olika plattser och tillslut så är man framme vid tex. en park och där äterman lunch och så.. Jag får hoppas på att jag kan komma! Men nått som är helt sämst just nu e att jag inte får träna på MINST en vecka ;( ;( ;( ;( Nu e jag ARGGG!!! Just nu sitrter jag vid MSN och fick just ett rologt litet mail... med bla. dom här bilderna i :)

MENBAJSSKIT!!! det funkade inte ;( ;( damp-blogg! </3   MÖHÖÖÖÖÖÖÖ!

Jag får lägga ut nå andra roliga bilder! JAG FÅR SÖKA PÅ GOOGLE =)


Hihi


Jag vill ha! haahahahah

Orkade inga mer....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0