SMFINAL^^:P

Häjj!" Förlåtförlåt för att jag inte skrivit på låänge men varje gång jag ska skriva så blir det bara ett halvt innlägg eftersom att det alltid är nått som stoppar! om ni fattar.. Ska va med Elin.P idag och kl 1 så ska jag hämta tilde från dagis eftersom att det e mitt sommar jobb=D IDAG E DET KLASS GREJJEN (övernattningen på ansmarks bygdegård you know?)
Längtar!!! kl 7 börjar det och vi ska käka pizza där XP yääi

Här kommer den spännande fibnalen av heting tävlingen!

Från grupp nr.1 vann... NR.2 med 3 poäng!!!!!
Glasögonen
Grattis grattis! :P

Från grupp nr 2 vann:NR.1!!!!
Gosedjuret
CongratZ :P

Och i grupp nr.3 vann.... NR.1
Robert
ROBERT<3 höhö grattiiz :P

Nu e det final mellan de här vinnarna så fortsätt rösta på: Glasögonen,Gosedjuret och Robert!!! se´n efter ett tag så blir det den "riktiga finalen" höhö,,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0