HejsansvejsaN

Kom just hem från mtchen mot Sandåkern, de hade typ 2 96:or och resten var 95, alla var typ 500 m höga! okså fick JAG såklart dom 2 som jag skulle täcka och som skulle täcka mig.. SUCK det vart 1-3 till dom,, vi hade nåra bra skott och        elina gjode målet =)


random bild..


och
förresten.. glömde säga att såret jag fick när joel sprang på mig när vi körde 60m har gått upp, när en LÅÅNGH la krokben för mig... Men vi fick iaf frispark :D

Nu ska jag inte bara prata om fotboll.. hehe med dte e så himmla kul!!!!!!!!!!!!


Ska gå å ducha nu ska kanske se nån bra film... nån som har nått tips? SKRIV isånnafall! I need it! skräckisar,komendier,drama, Allt! skriv skriv.. Mitt tips är Instängd som vi såg med klassen så bra!!
 
    Ni måste läsa allt om handlingen, även om det ser mkt och jobbit ut att läsa så gör det!

Filmen handlar om ett gäng tjejer som gillar äventyr som t.ex. forsränning och bergsklättring. De tar hellre risker än har tråkigt. Juno är ledaren i gruppen, men det är kring Sarah det mesta kretsar. Sarah, som miste sin man och sin lilla dotter i en bilolycka börjar, sedan ett år gått, komma tillbaka till ett normalt liv. Nu ska väninnorna samlas, denna gång för att utforska ett grottsystem i USA. Men saker och ting går snett. Grottan rasar samman och de går vilse under jorden. Det är inte bara det kompakta mörkret som hotar dem, det finns också något annat där nere i grottorna också - något som är ute efter dem. I skräckens stund skakas gruppen av spänningar och svek och sammanhållningen sätts på prov. Snart hotas de inte bara av det okända utan också av varandra.

Bäst film!


Kommentarer
Postat av: emelie

Läs hela inlägget,, hade ba lust :D

2009-06-17 @ 20:47:09
URL: http://ememsblogg.blogg.se/
Postat av: Hanna

Twilight! i taket lyser stjärnorna! dom bästa fimerna evvahh !

2009-06-17 @ 20:48:14
URL: http://glissgloss.blogg.se/
Postat av: Hanna

vi va där i veckan innan skolavslutningen på torsaden till fredagen fast vi va där på skoltid och sovde över , vi cyklade dit !

2009-06-17 @ 20:53:41
URL: http://glissgloss.blogg.se/
Postat av: Fia

Sv: Hahahah höll typ på å dööö, söt fejset :9



Ja men någåt lik!!! På den bilden iallafall :]

2009-06-17 @ 21:30:37
URL: http://mesheandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0