Our last summer ;(

SOMMARLOV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! underbart 10 långa veckor med MÅÅÅNGAH snälla kompiWsar :) kulkul,, kom jhust hem från skolavslutningen där Våran klass sjöng "Our last summer" som jag nu har skrivit 10000000 ggr, men endå och på sett och vis så stämmer ju den texten eftersom att det här e vår (klassens) sista sommar ihop ;( jag dör! jag kommer sakna sönder alla!!! men som tuir e så kommer den 15 juni snart då vi ska hyra bygdegården och sova därmed klassen! LÄGNTAR!!! kulkul ;D ÄLSKAR MIN KLASS!!!!!!



STEEK GLASÖGONEN




Aron fick bära flaggan,, STEEK GLSÖGON DÄR MED



Alla i 6:an fick varsin ros av lärarna,, min ska jag torka och spara forever! :P


Av mats fick vi ett papper där deet stod om ens egenskaper på min stod det bla. Idrotsintresserad,Matkräsen haha..
Som vanligt fick 6:an en låt av lärarna som handlar om dom,, så här går den: (melodi: proud mary)

Adam.s är glasd och sprallig,
spelar hockey,fotboll och är aktiv
Henrik är finulig, hittar på nått klurit
svampar och natur är hans melodi
Aron pratar på hela tiden -säger sen nått galet vridet,

Refräng:
6:an, 6:an,6:an drar till stor stan
6:an 6:Aan 6:an drar till stor stan

Adam.H är flitig och ordentlig
gör alltid det han ska, nästan varge dag
Marcus gillar data-tycker om att prata
inga hinder stoppar han med sin häst
Tjejerna är stabila, jobbar flitigt är positiva

refräng: - -


Mattias är en musikalisk kille
snäll och omtänksam, det är han
Elias gillar bugga, tuggumi tugga,
shunger också gärna en melodi
Alex brysr sig om dom mindre,
är en omtänksam kille

refräng: - -

Matilda är en ödmjuk tjej,
har väldig lätt att lära sig
Josefine gillar att hoppa
ingen kan henne stoppa
Båda ska till TC -det är nästa grejj
I röbäck ska Emelie gå-
Dom får en tjej att lita på

räfreng: - .


- - - - -
YÄÄH den äger :P

efter sången åt vi...

...TÅRTA!!!!!!!!!!!!!!!!!


höhöh mumsiiih!


Kommentarer
Postat av: Fia

Eran skolavslutning lät ju sååååååååå mycke bättre än våran!!

2009-06-11 @ 20:29:43
URL: http://mesheandme.blogg.se/
Postat av: Elin

sånna där vita brills har jag ;D

Och en sån klänning som tilde har Kajs a;D

2009-06-12 @ 09:15:38
URL: http://justbyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0