TildizeN Å JozzaN<3

Tjooo! Idah vare stadsvandring.. det var lite jobbit att gå för jag fick låna mormors krycka för att deet inte skulle göra så ont när jag gick ¨Haha... fast det e lite bättrre än igår iaf =´) vi slutade dessutom typ halv 1 och direkt efter så stannade matilda jag å Jossan på stan ett tag...


Sweet<33 Vi åt MJUKGLASS<333


MONKII<33 suddigga bilder men det e för att min kamera suger när m,an inte har blixt...


.


.


Matilda å Jossan  tog en liten åktur på tivolit,, jag var väskbärare eftersom jag hade lite on t i benet..


bäst glassen <333






=D

Kommentarer
Postat av: Matilda

Det var askul, killen som snurra oss var jättesnäll...

2009-06-05 @ 13:42:55
URL: http://matoldasbloogis.blogg.se/
Postat av: Elin<3

´Vilken fin blogg

Grattis på Nationaldan!

Gå in o Kolla på min nya blogg

// Elin :D

2009-06-06 @ 18:10:05
URL: http://justbyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0