Agnes

Har varit på stan med Johanna, vi köpte presenter åt Elin eftersom hon ska ha maskerad imorn. Johanna köpte oxå ett par jeans leggins på kaphal som var fina. när jag kom hem åt jag och sen stack jag direkt till Agnes! Gud vad jag har saknat henne och Tova! vi snaskade godis och gjorde det vanliga... Det första jag gjorde när jag kom  hem var att vräka i mig chipsen som Mamma och Pappa och Tilde inte orkade äta  upp (tjockisss) Det blev oinget långt inlägg idag heller :( kunde typ inte sova inatt så jag e super trött!



                                                                                                                

                                                                                                                  


Ja så här ser min dag ut :) ska skriva nåt mera spännande imorgon! Jag orkar som sagt inte hitta på något nu :)


Kommentarer
Postat av: agnes

men OMG vilken gammal och ful bild emeleie. HAHAH :D

2009-03-21 @ 09:14:21
URL: http://agneess.weblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0