Bajs

HäJ! JAG HADE FEL! Det var inte sovmorgon idag ;( nu blev jag värsta besviken! men det var kul iaf, åkte med Matilda och Betty hade studiedag så hon kom också och åkte :) Just nu sitter jag och lyssnar på music och koller lite på bilddagboken :) Igår bakade jag och Frida världens goaste muffins! här e receptet:


Ingredienser:
2 ägg
2-4 tsk vaniljsocker
2 tsk bakpulver
2 dl socker
3 msk kakao
1 blockchoklad eller om man e extra tjock så kan man ta 2 :D


Vispa ägg och socker pösigt. häll i alla andra ingredienser tillsammans med äggen och sockret förutom blockchokladen.  Hacka blockchokladen i små bitar. häll ner block chokladen i bunken med blandningen och s´blanda. häll sedan ner det i muffin former och in med  dom i ugneni ca 10-20 min (ugnen ska va på 175 grader)

Super gott och enkelt! om man vill kan man också blanda florsocker och vatten som glasyr på dom :)


   
                                                   Shiit, vad jag saknar kanarieöarna! kom tillbaks!


Kommentarer
Postat av: Fia

Muffinsarna låter gott :D orkade inte läsa hur man gjorde men det räcker att skriva ordet muffins för å få mig intreserad ;D



Hiihi Tildis peta näsan på korte xD Såååå Söööööt!! <33

2009-03-17 @ 19:25:49
URL: http://mesheandme.blogg.se/
Postat av: kajsa

japp. och jag längtar efter grekland galet mycket!!!!

2009-03-18 @ 20:13:27
URL: http://wonderme.blogg.se/
Postat av: SOMMAR (SKIT) UNGARNA!

Sv; Hehe, nej jag tror inte det! Eller?

Varför tror du det förresten? :D

Kramar

2009-03-19 @ 16:29:26
URL: http://sommarungarna.blogg.se/
Postat av: anonym

:)

2009-03-21 @ 15:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0