EmS

Hej! måste skriva snabt idag för jag håller på att kissa på mig XD Det har varit en super dag idag skolan var skit kul! träffade dessutom Agnes på tc :) när jag komhem så satt jag mamma och tilde på veandan och åt glass och bullar medans satmpe hoppade om kring :) ska försöka att göra som Kajsa tipsade mig om att skriva om mode (even fast att jag inte kan nåt om sånt så jag tror fia eller nån får hjälpa mig) jag kan kanske bara lägga ut några bilder på kläder som jag tycker e snygga.... ledsen att jag inte har skrivit så mycket jag har inte hunnit helt enkelt :( men ska försöka bättra mig! jag vill ju ha många som läser min blogg!  här ska jag FÖRSÖKA lägga in lite snygga kkläder =)


tyckte den här tröjjan var lite cool, den finns på H&M för 149 kr


Tycker den här också var fin! den är också från H&M för 249kr :)



                                                                                         den här är också från HM! tänka sig! för bara 90kr!




Kan ni gissa var denhär kommer ifrån? ja rätt HM! för 129 kr



Den här tyckte jag också var rätt fin, hittade den på ellos sida för 99kr. nu orkar jag inte lägga in nå fler bilder tar det sen :)
ska bara fråga "vilken var finast?" 


                                                                              


     


                                                                                                      Fortsätt läsa min blogg! Pussåhéj leverpastej // EMSSSSSS

Kommentarer
Postat av: Fia

Du har ju asbra smak!! <33 :D

hmmm vet inte riktigt vem jag gillar mest men jag gillar zebror så zebratröjan ;D

2009-03-19 @ 18:22:53
URL: http://mesheandme.blogg.se/
Postat av: Fia

Svar: gullig å gullig... mer åt de söta hållet ;P

2009-03-19 @ 19:18:04
URL: http://mesheandme.blogg.se/
Postat av: agnes

kjolen om man har den högt i midjan! :)

2009-03-19 @ 19:45:19
URL: http://agneess.weblogg.se
Postat av: kajsa wänman

jätte fina kläder, jag tycker nog att den sista tröjan från ellos och kjolen med höd midja var finast!

hehee du äger!

2009-03-19 @ 21:34:36
URL: http://wonderme.blogg.se/
Postat av: Stöcksjö Matilda

Tyckte att zebra tröjan och kjolen var fin :)

2009-03-27 @ 14:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0