Fotboll<3

Hejsaan :) Var som sagt med Fia idag och Johanna kom sen också.. vi sjöng singstar, jag har fått en ny ss skiva, singstar legends det var inte så många bra men jag kan ju inte klaga.. Johanna följde mig och Fia till Fotbolls träningen och träna med  oss. Och nu sitter jag hos farmor och farfar för att vi åt middag där och jag  ska sova där också =) Kan tyvär inte lägga in nå bilder idag eftersom att jag har alla bilderna hemma, men kan väll ta nån från internett.
Vet inte ricktigt vad jag ska skriva... Men jag har gjort en paint bilden men den gick inte att lägga in för nån konstig anledning vad tror ni det kan bero på när typ exempel bilderna gå? Det ser ju bara för tråkigt ut utan nån bild så jag får väll ta en exempel bild då..



                                                                                                                                                                         



                                                                                                                                                                                    Hejdå // Emelie

Kommentarer
Postat av: kajsa <3

tss....

2009-03-29 @ 20:53:38
URL: http://wonderme.blogg.se/
Postat av: agnes

att du kanske har sparat den som 24-bitarsmapp fil istället för i en jpg-fil, som det måste vara för att man ska kunna ha den på sin blogg? :)

2009-03-29 @ 21:10:25
URL: http://agneess.webblogg.se/
Postat av: Fia

Hihi exempelbilder... YEE ;P



KOm ihåg att du e nominerad till veckans blogg

tipsa så kanske du vinner ;)

2009-03-30 @ 21:48:23
URL: http://mesheandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0