Friday is my favvo dag<3

Ja jagvet, jag ÄGEER på engelska XD Har inte skrivit på ett tag men skriver iaf nuXD Nu e det etligen fredag! Farfar hemtade mig på skolan idag, det var en helt vanlig skoldag förutom att vi var tvungen att ta bort halva musiken och sätta dit storsjung istället OCH DET SUGER värkligen!! Iaf när Farfar hade hämtat mig så hämtatde vi tilde på dagis, och det första hon sa var
- FARFAR! EMELIE! Kan vi inte gå och FIKKKKKKKKKKKKKKKKKA?!! den lilla tjokisenXD
så vi gjorde det, på barnenshus :/ fast det var faktiskt rätt mysigt endå :) jag fick bulle och Godis...
när vi kom hem passa Farfar Tilde medans jag städa rummet och tog hand om sötiss stampee, sen kom ellen och frida till mig, vi typ spela spel och va med Tilde sen gick vi ut och typ hoppa i snöhögarna de var as-kul! vi hade fått pengar så vi kunde köpa godis till lets dance och det gjorde vi. Vi köpte 4 chokladkakor och chips och sen gick vi till Ellen och frida och såg på det =) Och nu e jag hemma och chillar,..., Imorrn e det SOVMORGON<333333333333 skönt! alltså jag har typ bara börjat skriva mindre och mindre texter i varje forum jag vet typ inte vad man kan skriva om förutom vad jag har gjort iadg så ni får väldigt gärna komma med nåt förslag! om vad jag ska skriva eller om jag ska ha speciella teman eller nåt! så skrivskrivskriv bara på och ÖS mig med komentarer!


 
                                                                    Min sötis!

Kommentarer
Postat av: kajsa

du kan ju alltid lägga in lite mode. ;)

2009-03-14 @ 09:29:32
URL: http://wonderme.blogg.se/
Postat av: agnes

det som är roligast är när man inte skriver så mycket, och inte så allmänt om ALLT man gjortl, utan isåfall om något specifikt-

men det roligaste är när man har mycket bilder, MINST 1 varje inlägg :)

2009-03-14 @ 11:38:49
URL: http://agneess.webblogg.se/
Postat av: maja

så söt!

2009-03-14 @ 11:51:16
URL: http://majasvovve.blogg.se/
Postat av: Fia

Söööt stampis <33 :D

2009-03-14 @ 17:36:37
URL: http://mesheandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0