Hallå! vars e alla blogg läsare?

BAAAAAAAAAAAAAAAJS! jag har typ suttit och skrivit eet inlägg i typ en kvart och sen råkade jag klicka på bakåt på musen så att allt försvann!  JAG E HELT DUM-I-HUVUDET! skiit nu orkar jag inte skriva allt som jafg skrev förut! bara lite kort om det: Jag vill klara ut rebbubled, jag vill åka utomlands som Elin, jag vill Klippa mig, jag vill MKT! Jag vet inte vad jag ska skriva så skriv bara mer om vad ni tycker är intressant att läsa och vad som e kul! Jag blir jätte glad om ni gör det! Just nu sitter jag och spelar Rebubbled men det går inte så bra... Ikväll ska mitt handbolls lag möta Josefines handbollls lag, det ska bli skitkul! Sorry Jossan men jag hoppas att vi vinner :D ska snart gå och äta jag e SUPER hungrig! Har någon nåt tips på några snygga skor? jag ska nog köpa ett par nya snart! (även fast jag redan har gjort det nyss men ändå)






DAGENS NYHETER:


MATILDA ÄR COOL!
MATILDA HAR TOFSAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hon e skit fin i det!


SNART SÅ....
SNART E DET SOMMMAR! YEEEH


Killar gör konstiga poserXD HAHAHa

ELLEN
Ellen var mattant igår!!!!!!!!!!!!!



SLUT PÅ NYHETER! Hahaha hade bara lust XD



                                                                                                                                                                                   Hejdå // EM

Kommentarer
Postat av: Fia

Hahha du borde göra nyheter oftare!! De eju kul!! <33

Matilda var superfin i tofsar!!!! :D

2009-03-24 @ 18:52:46
URL: http://mesheandme.blogg.se/
Postat av: Fia

Vem ska ha äran att kallas veckans blogg??

Ja det kan du vara me å bestämma om, gå in på min blogg å rösta på den bästa bloggarn!! <33

Rösta rösta RÖSTA!!



Tack! Betyder mycke!! <33

2009-03-24 @ 19:50:10
URL: http://mesheandme.blogg.se/
Postat av: ELin

Hejdå!

vi ses..

2009-03-25 @ 21:07:12
Postat av: Stöcksjö Matilda

ÅÅÅÅÅ Du borde informera om sånna saker!! Jag vet ju inte när du lägger in bilder på mig inne på nätet... Då kan ju alla se den... :´( Nice blogg

2009-03-27 @ 14:11:32
Postat av: kajsa <3

hej hej!!! sweaty!!!

2009-03-28 @ 15:21:45
URL: http://wonderme.blogg.se/
Postat av: EmeLie

Svar till Matilda: Okeej,. jag ska FÖSÖKA att säga till om jag lägger4 in nån bild på dig XD..

Jag blir super glad om du fortsätter läsa :`)

2009-03-29 @ 11:38:58
URL: http://ememsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0