Handboll<3

Hallojjs! Orkade inte skriva igår :/ jag gjorde ändå inget speciellt förutom fotbollsträning och skola dåh :D
Idag var det skit jobbigt att  stiga upp jag bara somnade om hela tiden! fick åka lite tidigare en vanligt för att jag skulle till tandläkaren  före skolan... Tandläkaren spende min tandställning ännu HÅRDARE ;( så nu dör jag för att det gör så sjukt ont!!!!När jag kom till skolan så hade 5:orna hemkunskap så det var bara vi 6:or som var i klassrummet och jobbade geografi, vi läste om Auustralien,det var faktiskt rätt kul för vi snackade mest om djur och klimat och det tycker jag typ e roligast med geografi :) sen vare slöjd och vi åt som vanligt på väst-teg och det var som vanligt ÄckliGGGG mat, det vartyp fläskgryta och potatis X( blÄÄÄ! När vi var tillbaka från slöjden hade vi mera geografi fast nu fick vi jobba enskillt med Asien eller Australien, jag jobbade med Asien.... Den sissta lektionen var också geogrefi/läsa så det var ganska bra i skolan idag :) fasr en maten inte var god :D Ikväll ska jag på Handbollsträning, det var typ 10000000000 år sen käns det som :/ så det ska bli jätte kul! Imorgon blire nog en BAJS-DAG i skolan! jag vill vara sjuk då juuuh! Men det  e ju iaf bättre en måndag :) Vill bara passa på att ställa en liten fråga bara för att.... Måste bara komma på nån! Hmmmmmmmmmm.......


Vad är den bästa låten i världen?
                   Och
Vad är ditt favvo godis?


:) jag gillar att ställa frågor XD så KOMENTERAAAA (A) 


Älska<3


                                                                                                                      

   

                                                                                                                                Puss&hej,leverpastejj</3

Kommentarer
Postat av: agnes

Mando diao, muse, killers, timo räisänän, john mayer = bästa banden!!! :D

2009-03-10 @ 17:10:30
URL: http://agneess.webblogg.se/
Postat av: Fia

PUSSPÅREJME!! <33



hmmmm bästa låten i världen måste vara Lady Gaga me pokerFace eller M.C.R me black parade

eller kanske Britney Spears me Circus eller Brittan me Womanizer eller typ Katy Perry me Hot n Cold eller nån av alla andra bästaste låtar ;P



Älskar lakrits!! <33

2009-03-10 @ 18:26:41
URL: http://mesheandme.blogg.se/
Postat av: Elin<3

PussPårÄjj...;)<333

2009-03-12 @ 19:30:32
URL: http://norrlanningarna.blogg.se/
Postat av: Stöcksjö Matilda

Orkar inte skriva alla låtar jag gillar, skulle ta år... Within Temptation, Evanescence och Skillet är bästa banden!! <3 Choklad är bäst såklart!

2009-03-27 @ 14:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0