Hej Bloggmänniskor XD

HAde inte världens bästa rubrik men,,. ville skriva nåt knasigt så det blev det där XD hann inte skriva igår så nu ´skriver jag lite om det också.. Igår for jag till sillviken med mina kusiner Max och Tim (Max e 14 och Tim e 10) På kvällen såg vi en skit bra film som ni MÅSTE se den hette "V for Vendetta" sedensedenseden! På morgonen gick jag och Tm och Morfar ut ovh tog upp nät, Max sov så han följde inte med. Första fisken var en Simpa, vi döpte han till Råland XD

ROLAND<3  Andra Fisken var en lake, den fick heta Max eftesom Max e lång och det var laken M;ax oxåå... här e Max iaf :   maaaX   Den tredje var en Ja hmm minns inteXD men den hette iaf Tim bara för att... ja, det har jag också glömt menmen kan inte hjälpas    Och fjärde hette Aborren ABBA och sen fick vi inga fler firrar här e ABBA    Vi åt semlor som mormor hade bakat när Max hde vaknat det var skit gott, vi gick också ut med Enja ett tag sen for vihem. Nu vill jag också lägga in några fler bilder  från i fredags och torsdags bara för att jag har tråkigt..

TIM   MaX   SEMLA<3 
 Tim                                        Max                                        semlan
ENJAA 
 Enja                                            Och Fia bara för att hon e  bäst!
 Och för att hennes blogg också e det ni får inte glömma att kolla in den innan ni stänger av datorn!!!   
http://mesheandme.blogg.se   LÄS DEN!  


                                                                                       Puss p¨å er// Emelie - knassssssssssssssssss
         


Kommentarer
Postat av: Fia

HAHHaa!! Haru bara hemska bilder på mig eller??

Guu va ful jag är!! :P

Å du e bettre än bäst !! Å din blogg me!! <33



Knasboll!! du e bäÄÄÄäst!! :D

2009-03-08 @ 18:14:05
URL: http://mesheandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0