"Om jag kunde drömma" (LLLL)

Hallojs efters skolan var jag med Fia Elin och Nathalie :)  Vi hoppade hopprep och då halkade jag (som vanligt) och rev sönder mina byxor (MINA FAVVOSAR ;( ;( ;( ) och efter typ en timme upptäckte Elin att jag blödde asa mkt så i hela byxan var det blod överallt XD klant emelie! Jag fick "Om jag kunnde drömma" ( Twilight) utav mamma alltså VÄRLDENS BÄSTA BOK I HELA VÄRLDEN! TACKTACKTACK MAMMI! Gissa om jag ska läsa!?

OM JAG KUNDE DRÖMMA  Den ÄGEER så här står det på baksidan: Hennes doft träffade mig som ett knytnävsslag, som en murbräcka. Det fanns ingen liknelse om vad som var tillräckligt stark för att beskriva vad som hände mig just då.   Idet ögonblicket var jag inte ens inärheten av den människa jag en gång varit. Inte ett spår av den mantel jag av männsklighet jag lyckats svepa in mig själv i. Isabella swan flyttar in till Forks, en liten regnig sovstad i washington. Hon förväntade sig att hennes nya liv skulle bli lika tråkig som staden själv. Men när hon träffar Edward Cullen tar hennes liv en oväntaad och farlig omvändning. Edward har länge lyckats hålla sin identifient som vampyr hemlig. Men nu går ingen säker, minst av allt Bella som Edward älskar mest ev alla. Edward och Bellas förhållande balanserar på en knivseggen mellan begär och livsfara.


                                                                                                             Hinner tyvär inte skriva mer Hejdå// EM

Kommentarer
Postat av: GABBAN

åååh, den är verkligen underbar! (fast 10000907899 gånger bättre på engelska!!) hihi



om du lägger till mig på bloglovin så lägger jag till dig. skriv i ett inlägg då du gjort det så lägger jag till dig med :)

Mysig blogg!

2009-04-06 @ 00:04:17
URL: http://gabbaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0