This day, this morning, this life

Idag på skolan for 4:an och våran klass (5-6:an) till norr mejeriet.. det var faktiskit kul och man fick lära sig en hel del...Dessutom fick man bullar och en slags white board och lite fler små saker. på kvällen stack jag till fotbollen och det var skiita kul som vanligt! Måste bara skriva lite om Elins superkuliga maskerad, det var skiit kul med massa tävlingar och så..

 



  Här var lite kuliga bilder från Festen..


Tänkte skriva lite om vad jag gjorde igår,. Jag var med Johanna och vi var ute och fota lite söta hästaar, sen kastaade vi herrbärt och räkan upp och ner från balkongen och ner men Johanna råka kasta på husväggen så han kom inte ner (alltså herrbert och räkan e två kladdiga låtsas fingrar) så Johanna fick ställa sig påbobben och sopa ner han..



                     




Mwwii

Nu e Pappa sur på mig, för han tycker att jag ska gå och lägga mig men det vill inte jag m,en jag måste BAJSSSS så kan tyvär inte skriva nåt mer :( inte ens nån kulig liten grejj :( så                                                                               Byee


Kommentarer
Postat av: Fia

Heheh uchiiiga fingrar......

Johannas dräkt vart ju riktigt bra!!!!!!!!!!!! :D

Fråga vad var Alice?? :)



Älskar häst mulebilden!! hahah Söt x''D

2009-03-24 @ 18:51:31
URL: http://mesheandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0