TILDE

 tiiilde   r emelie mamma pa ppa stampe morrmorrrrrrrrrrrr morrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrffffffffffffffffarrrrrrrrrree  far4faaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr   faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarffffffooooooooooooor  tildddddddde mamma  bbbbamse// Tilde (Hon har just lärt sig att skriva på tangent bord) Hahaha



Har just kommigt hem från byggdsilium med Josefine,. Vi åt hennes Mammas kyklingsallad det e den godaste kyklingsalladen i världen ( och då menar jag värkligen VÄRLDENS<3) vi hade oxå med oss kakor läsk och annat gott, också köpte vi såklArt lite godis :) En gång när Jag och Josefine skulle åkaa upp i liften (det var ankar lift) så hamnade jag utanför den och hängde i med bara armarna så jag försökte dra mig upp medans Josefine höll i mina stavar men det gick inte så bra så mina skidor for snätt och hamnade på josefines skidor på nått konstigt sätt så vi ramlade och det låg ben, stavar och armar lite överallt,, alla som åkte för bi glodde på oss medans vi höll på att garva ihjäl oss! Ojojoj de var värkligen kul! Måste göras om!! På vägen till baks så spelade vi SPINGO i bilen det var faktiskt kul! Fast Josefine vann hela tiden men endå ;D Nu ska jag typ se på TV och spela lite dator och lägga mig TIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIdigt för imorn måste jag upp super tidigt för att passa Tilde så nu kan jag inte skriva mer...


Kommentarer
Postat av: maja

jajajajajja jag vill vara med dig också!

2009-03-05 @ 15:45:00
URL: http://majasvovve.blogg.se/
Postat av: Fia

hahah :P Tilde xD

2009-03-05 @ 18:11:25
URL: http://mesheandme.blogg.se/
Postat av: Fia

hahahah xP



Men tack!!! Guu va snäll du e!! <33

LOvelovelove!! Pussungeeee!! :*

Betyder :)



Din äger me !!!



2009-03-07 @ 18:28:57
URL: http://mesheandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0