BloOndiE

Skola som vanligt iadg, No första lektionen slöjd andra sen so de sista + lute geografi... Idag har jag faktiskt varit och klippt mig! äntligen!  Jag slingade håret blont, det blev kanske liiiiite för blont men men jag blev endå rätt så nöjd =) hahahär e lite före och efter bilder:

                                    Före:



                                                 Efter:


Det blev inte en så fin bild nu men jag orkade inte ta nå fler bilder så den här fick duga XD
- - - - - -- - - - - - - - - - - - - -- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

För ca ett år sedan så började jag och Mamma skriva en slgas ""bok"" som vi skrev ner allt (eller det mesta) tilde har sagt och gjort i... Här är några sidor ur den:

Tilde tar upp en kudde från soffan och säger till Pappa:
- Stå still så jag kan slå ihjäl dig! Helt utan andledning alldeless lungt..

På påsk dagen frågar mamma Tilde om hon vill vara påsk kärring på förskolan då säger tilde:
- Men Mamma, jag vill inte vara nån påsk tant, jag vill vara en Bamse karl!

Tilde säger Josefine, vet du hur man säger groda på engelska?
- nää, säger Tlde
- Man säger Frogg, säger Josefine. Tilde tänker en stund och sedan säger hon
-Grogg?

Mamma säger till Emelie:
- Kan du inte baka nåt? emelie svarar:
- Nä, jag orkar inte! då säger tilde :
- Men baka då din sur skalle eller ska jag klå upp dig?

Hahaha min lilla syster är allt för rolig XD haha!

Glöm inte att rösta på glassarna i forumet lite längre ner! Heråå! // Blondinen^^


Kommentarer
Postat av: agnes

det blev fiint! låt det va blont resten av sommaren nu! :)

2009-05-12 @ 20:53:53
URL: http://agneess.webblogg.se/
Postat av: HANNA

SÖt du vart , måste va me dig nån daag ! <3

2009-05-13 @ 07:46:13
Postat av: Elin<3

Hhahah Hejja tilde^^ Höll på att skratta ihjäl mig!

Du blev jätte fin i blont!

Tänkt göra lite slingor jag också kanske :)

Blonda alltså

Måste vara medd dej söt-barnet ngn dag!!

Puss...

P.s vi kanske kan sova i ngn lokal m Fia,Jojjo du & Jag i helg :D

2009-05-13 @ 09:05:40
URL: http://norrlanningarna.blogg.se/
Postat av: Fia

HAHAHHAH asså sötaste tildiiis <33

Jag dör ju avskratt !! <3 HAHAH x''D

Hejja Tilde ;P



DU E JU HUR SNYGG SOM HELST!!!

Blonda sötnosen!!<3

2009-05-13 @ 10:54:18
URL: http://mesheandme.blogg.se/
Postat av: Yoio <3

Helloo :-3 Du vart så söt i blont emsan <3 Jahoo, hoppas du kan krya på dig, aa ^^ Jag efter sommaren blonda eller bleka håret 0o <''3 Haha, jahioo, men har det bra. Supersöta blondinen ^w^

2009-05-20 @ 08:44:32
URL: http://Http://www.norrlanningarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0