Ja må han leva ja må han leva...

Hejhej, idag var jag med Nathalie och Fia en liten kortis på morgonen vi skillsade på skateboard=) sen for vi till Sillviken och sen for vi till Linda, Alvin och Johan för Alvin fyllde år.







- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -




På vägen till Sillis stannade vi på Donken och köpte hamburgare som vi åt i bilen...




FRAMME! :)


>Jag och tilde badade i havet för första gången i år! (klaga inte på mina vita ben!)


Plattfot?








Skumm bild!


JACK<333




Jag tog också en liten spark tur! HOSTHOST**

- - - - - - - - -- - - - - - - - - - - - -- - - -
Sen for vi jue till Alvin men tog inga bilder då...

svaren på gissa ansiktet från förrförra inlägget (tror jag det var)

 Rätt svar var Jag XD

 och Paris Hilton =)

haha kanske inte så svårt menmen...
Nu för typ en halv timma sen så for jag och Pappa till stöcksjö för att pappa hade sagt att det fanns en rosa kärring cykel där men när jag skulle se den så var det ingen kärring cykel det var en dAM CYKEL PRUTT! Alltså ni fattar väll att jag menar att en kärring cykel e en sån där böjd sak längst ner och dam cykel är jue en sne sak haha jag äger på att förklara... Men guud vad Besviken jag blev! 

                                                                                  



                                                                                                                     Nu ska jag dra herååh // Pruttmanicken!

Kommentarer
Postat av: Elin<3

:<D

2009-05-13 @ 09:07:46
URL: http://norrlanningarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0