Kultur Natta ikväll

Hejhej,, Ida vare stan med Mormor för jag skulle  köpa presenter till Mamma å PAppa,, mamma fyller år imorn å pappa på freda + att det e morsdag nästa söndag. HAha jobbit,, fast jag kan inte skriva vad jag köpt för att Mamma brukar läsa  mkin blogg´...Efter det så såg jag Vårann match, jag fick inte va med för att  jag inte hade tränat nått i veckan eftersom jag var sjuk och jag har endå lite hosta men det var ju syndf att jag inte kundde va med=( sen hem å slappa va litre med Frida och nu ska jag snart äta och sen... äntligen KULTURNATTA!!!!!! jag har typ aldr4ig varit där... tror jag så d et ska bli kul! JAg ska dit med Fia å Maja =) TRäffar säckert många fler där också =)



Vad tycker ni om min nya header,, jag kunde/fick inte ha kvar den förrA om det ens var nån som hann se  den... Så jag fick göra en ny...  den blev inte lika fi9in men det är faktiskt första gången jag gört en egen header själv... Annars brukar Agnes göra det men nu har hon lärt mig! =)   


 Nu ska jag draa Byee =D

Kommentarer
Postat av: agnes

varför fick du inte ha den andra? :(

2009-05-24 @ 02:11:45
URL: http://agneess.webblogg.se/
Postat av: Anonym

sv: jaha, men den var ju typ likadan som din förra? ;P



sv: vf fick du inte gåå?

de var kul jaaa :D

2009-05-24 @ 12:51:53
Postat av: Hanna

Vilken fin header du har (: <3

men varför fick du inte ha den andraa ? den va ju oxåå jättefin!

2009-05-24 @ 16:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0