Last summer XD HAHAH XD

JAg har upptäckt att det är skit kul med ´låt texter som rubrik XDhahah... E fortfarande sjuk men imorn kanskekanske jag kan gå till skoan,, hoppas det! för vi slutra kl 1 då för det är matte dag, vis aka typ få görta matte lekar å tävlingar,, vet inte precis men, dessutom så saknar jag klassen♥ ;( jag fattar inte hur hemskt det kommer bli att lämna mina klass kompisar över sommarn, det känns som att vi aldrig kommer ses nåmer baara för att vi går på olika skolor men vi släpper aldrig tagen! eller hur!? Haha låter väll lite töntigt men haah XD vad tyckte ni om tårtorna från inlägget igår? rätt smarriga va?


Nån som vet hur man lägger ut filmer alltså som man har spelat in själv med kameran på bloggen? om man ens kan det, jag vill lägga ut en film som e jätte söt på när tilde var liiiten XD skriv om ni vet!!! :)

www.bilddagboken.se/emeliie0  KOLLA på mina bilder,, jag har börjat/ försökt lägga in mer bilder men ni kan ju ocksåkolla på mina gammla =)  




                                                                                    


Kommentarer
Postat av: agnes

ladda först ut på tyoutube, sen använder du adressen därifrån :)

2009-05-19 @ 18:23:44
URL: http://agneess.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0