Mys kväll med söta kompisar :]

Igår var jag med Fia Elin Och Johanna, vi var ute hela dan  och fotade och flummade och på kvällen så öste vi på med godis och såg världens bästa film (igen) och kan ni gissa vilken den är???
Twilhigt!!!!!!!!!! Såklart sen sov jag hos Johanna och på morgonen ringde vi Fia så hon kom också sen så hade jag å+ Fia match så vi åkte dit och förlora med 2-0. BNu ska jag fara till min faster och sova där för inmorn ska jag praoa som städare på hennes jobb! haha det var lite pinit för jag ringde henne och frågade om jag kunde praoa hos henne på torsdag men det var visst  på måndag så nu n är pappa ringde och fråga när jag skulle komma så hon typ ba: men va? emelie sa ju at det var på torsdag.... så det blev lite pinit men hon sa som tur var att det gick bra endå :)


Bilderna från igår:


















Haha! XD

Nu ska jag gå och vara lite social med min familj =D så Herrå Haha


Kommentarer
Postat av: Fia

HAHHAHAHH x'''D

2009-05-04 @ 17:08:00
URL: http://mesheandme.blogg.se/
Postat av: Elin

PUSSSIIIS! pååådäää:^^

2009-05-04 @ 18:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0