Röbäck i mitt hjäääärta, låt mig besjunga dig nuuu! Hihi

Haha, najs rubrik va?! XD skojja haha.. Bilen på tröjjan jag köpte (som inte blev nån bild) kommer här istället..


cool va?! haah

Jag är sjuk idag :( har typ lite feber tror jag och har hosta :( baaajz! haha
Jag är värkligen sugen på tårtor! därför vill jsg lägga in nåra bilder på nåra smarriga tårtor =D


Åååå! tänk vad glad man skulle bli om man var typ 7 år och fick en sånhär!


GUUUD SÅGOTT! för alla som inte vet det så ÄLSKAR jag choklad!


Den här såg inte sådum ut heller! med godis å allt på!den var s¨söt!


KITTY<333 så söt, fast jag tycker inte så mkt om machipan men endå!


ÅÅÅ! kolla så gott! grädd tårtaa är min apsoluta favorit till å med bättre en choklad tårta! Ibland...


SÅ SÖT! VILLHAAAAA!


Och slutligen min födelse dags tårta! som jag fick när jag fyllde 12! haha söt va?!



Nu måste jag gå och sova så gonatt =)

Kommentarer
Postat av: Fia

Ahhh nu vill jag också ha tårta!!



Vart skitsugen!! Din tårta såg typ gooast ut x'D

2009-05-18 @ 16:11:57
URL: http://mesheandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0