SISTA....

...SPRINGTRÄNINHEN för i år!"

eller jag vill egentligen att det ska vara fler men jag vill ha MKT bättre kondis så jag kan springa om alla på planen XD min dröm Haha... Jag kan ju springa nån gång själv,, och då kan ju nån kompiiz eller nåt kanske springa de också.. =)  Idah var det skola jag har inte varit där sen förr förra fredan! måste erkänna att jag saknat den! Eller inte den men alla i klassen! vårann klass övernattning ska bli på ansmarks bygdegår UTAN FÖRÄLDRAR och Mattes Mamma ska titta till oss lite då och då eftersom att hon bor bredvid och det blir förmodligen den 15 juni... KULKULKUL!!! JAG TAGGAR SÖNFDEEEEEEEEEEEER<3


Förlåt för dampet idag nu XD haha Jag har lovat Elias att ta med mig kameran till skolan och ta kort på alla i klaassen och lägga ut så de kommer snart... eller nåra kommer nu =)


FJUTT JOSSAN


SÖT EMMA


BUS IDA (.b)


KNAS ALEX &  ELIAS PIAZ XD kom inte på nått XD


STEÉK ARON


----------------------------------------------------------
hAHA jaa, de var en del av min klass =) fortsättning följer Hihi....


Kommentarer
Postat av: Persson

HAHAHAHA.... Xd

2009-05-25 @ 18:54:50
Postat av: Ida Berglund;p

Haha jag är med på tre bilder;D

2009-05-25 @ 19:58:59
Postat av: Elin<3

Hahah^^ Hejja Alla :D

2009-05-25 @ 20:18:02
URL: http://norrlanningarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0